E-mail marketing
meer dan een nieuwsbrief versturen

Is een nieuwsbrief versturen nog van deze tijd? Zeker weten. E-mail versturen is een van de succesvolste marketingkanalen wanneer je conversie wilt behalen. Zeker wanneer je dit gestructureerd en goed aanpakt.

E-mail marketing is geen spam mail

Via e-mail marketing kan je direct een grote massa ontvangers bereiken in je doelgroep en tegelijkertijd kan je elke ontvanger persoonlijke en relevante content tonen. Zo is je nieuwsbrief relevante informatie voor je ontvanger en geen spam mail. Hierdoor gaat hij/zij sneller over tot conversie.

De content in de nieuwsbrief wordt geheel afgestemd op de ontvanger. De aanspreking met naam en de content volledig afgestemd op interesse maakt het allemaal persoonlijk en zeer interessant. Verstuur dit dan nog op het juiste tijdstip en je zal zien dat het een succes is.

Bovendien is het een communicatiemiddel waardoor je vertrouwen opbouwt met je klant wat goed is voor de branding en zichtbaarheid van je merk.

Wat is e-mail marketing?

E-mail marketing is het versturen van nieuwsbrieven of andere soorten van mails naar het persoonlijke mailadres van je contacten. Hiervoor heb je een marketingplan nodig want het willekeurig verzenden van nieuwsbrieven heeft totaal geen zin. Je verspilt tijd en money.

Waarom e-mail marketing?

  • Resultaat is onmiddellijk meetbaar
  • Toegankelijk voor iedereen
  • Relatief goedkoop per ontvanger
  • Bouwt vertrouwen op met je klant
  • Automatiseerbaar

OOK EEN OFFERTE?

E-mail marketing is ook voor jou doeltreffend en betaalbaar.

Contacteer ons nu voor een vrijblijvende offerte.

JA GRAAG

E-mail marketing door Buitengewoon
succesvolle strategie van A tot z

Als online marketing bureau zijn we uiteraard ook specialist in e-mail marketing. Wat doen we voor u?

E-mail marketing strategie opzetten

Als eerste zetten we een strategie uit. Het heeft geen zin om zomaar met de natte vinger nieuwsbrieven te versturen. Hierin bepalen we je marketing doelstellingen, we gaan vastleggen wat we gaan mailen, naar wie en wanneer. We bepalen ook op welke manier we nieuwe e-mailadressen gaan verzamelen en hoe we deze personen aanzetten persoonlijke informatie met u te delen.

Creatieve en doeltreffende inhoud

Na het bepalen van de strategie bepalen we de inhoud van de e-mails zodat deze volledig past bij de behoeften van je doelgroep. Wij zorgen voor de geschikte content en afbeeldingen.

Privacywetgeving

Het spreekt voor zich dat we perfect op de hoogte zijn betreffende de privacywetgeving (GDPR) voor het versturen van e-mails en het verzamelen van contacten.

Verzenden op het juiste tijdstip

Uit onze ervaring weten we wanneer het voor uw doelgroep het beste tijdstip is om uw nieuwsbrief te verzenden. We volgen dit bij elke campagne op en sturen bij waar nodig.

Automatisatie van uw e-mail marketing

Tot slot automatiseren we deels uw campagne zodat u continue in verbinding staat met uw contacten. Zo blijf je onder de aandacht en kun je de ontvanger rustig klaar maken voor een volgende stap, een aankoop bv.

Onmiddellijk resultaat met e-mail marketing van Buitengewoon

JA GRAAG EEN OFFERTE