Zat jij enkele maanden geleden met je handen in het haar omdat je fysieke winkel of restaurant door de Coronamaatregelen gesloten was? De lockdown heeft heel wat ondernemers onder ons pijn gedaan. Plots moesten de deuren dicht en moest je inventief zijn. Dit wil je niet meer meemaken.
Wij hebben tijdens deze periode heel wat ondernemers op de online trein gezet zodat ze toch konden blijven verkopen. Deze shops zijn stuk voor stuk een succes geworden. Dit omdat wij onze webshops niet alleen visueel aantrekkelijk maken maar ook omdat hier een doordachte marketing strategie achter zit. Er zijn webwinkels gebouwd die tijdens de lockdown meer omzet online gedraaid hebben, dan voorheen hun stenen winkel.
Jaarlijks 10-tallen webshops voor KMO’s
Buitengewoon heeft meer dan 20 jaar ervaring in webdesign. We hebben ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in het bouwen van Woocommerce webshops. Onze klanten zitten in heel Vlaanderen, in alle sectoren. Van een tuinbouwbedrijf met groenten en fruit over de lokale bakker tot een internationale speler in gespecialiseerde haarproducten.
Webshops met een vaste strategie tot succes
Wist je dat een succesvolle webwinkelpagina volgens een bepaalde structuur is opgebouwd. Dit alleen maar om de klant aan te zetten tot aankoop. Grote spelers als Bol.com, Zalando, Cooblue werken allemaal volgens een bepaalde structuur die door jarenlange tests en expertise tot stand zijn gekomen. Net deze structuur gebruiken we ook voor de bouw van je webshop.
Geen investering nodig
Je wil gewapend zijn in de toekomst en ook online verkopen maar op dit ogenblik heb je hier geen budget voor voorzien? Dat begrijpen we en hiervoor hebben we een oplossing gevonden. In de toekomst de deur sluiten en niet meer verkopen is dus geen optie meer. Geef je business de boost die hij verdient.